BH paleta za konturiranje i rumenila + kako ja konturiram

Danas vam donosim recenziju jedne lijepe palete te moj način konturiranja. Ovu paletu sam htjela dugo, možda i predugo hehe. Uvijek sam u potrazi za savršenom nijansom za konturiranje i smatram da ju je na našem tržištu jako teško pronaći. Smatram da kad je riječ o konturiranju nisam nikakav profesionalac u tome te sam tek krenula sa time tako da sam svjesna da još o tome mogu mnogo toga naučiti. Tako da, ako vam se ne sviđa moj način konturiranja nemojte mi zamjeriti.



 Osnovno:
Paleta je dostupna na Pink Pandi, tada je bila na sniženju po cijeni od 114,52 kune, a regularna cijena joj je 151,90 kuna. Paleta sadrži 3 mat rumenila (od kojih je jedna jako svijetla), 2 mat hajlajt nijanse ( ili transparentni puderi) i 1 mat nijansu za konturiranje. Paleta sadrži 36,4 g proizvoda.

Ambalaža i miris:
Proizvod dolazi u tamnoj crnoj paleti koja se jako lagano packa, a  jako teško se packe maknu što me užasno živcira. Sama ambalaža nije nešto posebno, ali niti nije nešto prečvrsta. Ono što fali ovoj paleti jest jedno veliko ogledalo. Zbog svega toga mislim da je ambalaža dosta loša. Proizvodi imaju miris, taj miris nije jako jak, niti mi se sviđa, nekako je previše umjetan (po kemikalijama). Također mi se ne sviđa što nijanse nemaju nikakvo ime.

Sastav:

Swatchevi:



 Proizvodi  su malo praškasti, ali su dosta dobri. Mat nijansa za konturiranje je jako dobra. Rumenila su mi se posebno svidjela, ali govorim o ovima dvijema tamnijim nijansama jer ova svijetlije nijanse ja presvijetla da bude rumenilo  čak i za mene, a ja sam doista svijetle puti. Trajnost vam ovisi o tekućem puderu kojeg nanosite te imate li bazu ili ne, ali ako to sve zanemarimo mogu reći da su dosta trajni na licu (6+ sati).

Zaključak:
Ovaj paleta je jako dobra i preporučila bih ju svima koji su u poztrai za dobrom paletom koja sadrži dobru mat nijansu za konutiriranje.

Sada dolazim na teži dio posta,a to je kako ja konutiram. Na ovim slikama ću vam pokazati kako konutiriram. Moram reći da ne volim jako konturiranje, a i na samim slikama se to prilično teško može vidjeti. Mislim da je najbolje kada se konturira, ali da to ujedno izgleda i prirodno jer se poigravate sa sjenama. Mat nijansa za konturiranje stavljam na mjesta koja želim suziti, a hajlajt nijanse (koje su više transparentni puderi) stavljam na mjesta koja želim posvjetliti tako da sunce odbija svijetlost. Na slici ispod možete vidjeti gdje sam točno stavila mat nijansu za konturiranje.


Na prvoj slici imam samo tekući puder i popunjene obrve te sam sve fiksirala sa bijelim transparentnim puderom iz ove palete (na slici gdje piše prije). Na drugoj slici sam nanijela mat nijansu za konturiranja i izblendala rubove i nanijela rumenilo i hajlajt (na slici gdje piše poslije).


Nadam se da vam se ovaj post svidio kao što se meni svidjela ova paleta. Jeste li razmišljali da si nabavite ovu paletu?

CONVERSATION

6 Comments:

  1. Ja ne razmišljan o ničemu dok ne vidin na blogovima, sad je želim hahah :D Super ti ide šminkanje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, ja sam naišla na nju slučajno na youtubu i nisam mogla odoljeti :P
      Hvala ti :)

      Delete
  2. Gledala sam ovu paletu, no ipak sam odustalazbog izbora nijansi :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šeta je prava što nema još jednu nijansu za konturiranje :/, meni su rumenila super i mat nijansa za konturiranje :D. Malo mi je bezveze ova svijetlo roskasta nijansa jer mi ničemu ne služi hehe

      Delete
  3. Paleta je jako lijepa, inače znam da su BH proizvodi kvalitetni, ali nažalost nisam ih još nijednom isprobala. Nadam se uskoro. Super recenzija. I btw mislim da si prva blogerica na koju sam naišla da ima iste boje menu za stranice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi put ti vidim blog hahah i ajme meni stvarno imamo isti menu :)
      Do sada nisam ni ja vidjela nikoga tko ima takav menu! I hvala

      Delete