Nove stvarčice #4 (Essence, Balea)

Danas vam donosim kratki new in. Možete li vjerovati da do jučer nisam kupila niti jedan dekorativni proizvod već mjesec dana? Jučer sam išla u Muller da vidim malo novi Essence asortiman pa sam si htjela kupiti njihovu olovku za obrve jer mi je pri kraju, kad ono... Dođem doma sa punom vrećicom. Mislim da ću se ubuduće morati početi kontorlirati inače ću bankrotirati hehe. Ukratko današnji new in post nije nešto wooow i nisam baš kupovala mnogo stvari u proteklom mjesecu pa sam vam odlučila slikati najzanimljivije. Veliki dio proizvoda koje ću vam predstaviti su Essence proizvodi.


Zbog Essence olovke za obrve u nijansi 04 Blonde sam i došla u Muller. Volim ovu olovku jer je jedina i dugotrajna na mojim obrvama, najveći razlog zbog kojeg ju stalno kupujem (ovo mi je već 4 puta) jest taj da mi nijansa odgovara mojoj boji obrva.

Kad smo kod obrva morala sam si uzeti i Essence make me brow eyebrow gel mascara u nijansi 01 blondy brows. Meni je pakiranje užasno slatko hehe. Nisam niti isprobala paše li mi nijansa, samo sam uzela svijetliju, nadajmo se da će mi pasati.

Svi pričaju o Kylie Jenner (ili su pričali?), ali ukratko nedavno je bila ona i njezin grunge makeup u modi, a većina ljudi zapela je za njezinu boju ruža. Zbog toga sam si i kupila Essence long lasting lipstick u nijansi 06 Barely there koji se smatra sličnom nijansom koju ona nosi.

O Balei njegujućoj kremi (trešnja) trenutno pričaju dosta beauty blogera., zbog toga sam ju i kupila, a i cijena joj je samo 10 kuna. Oke priznajem, osvojilo me i pakiranje.

Vidjela sam i novi Essence eyeliner brush koji sam jednostavno morala imati jer se čini jako precizan nasuprot starog koji mi je bio prevelik. Kupila sam ga za popunjavanje obrva, ali ću ga probati koristiti za nanošenje tuša i ako mi se svidi za tu namjenu kupit ću si još jedan.
Ako me pratite na Facebook stranici onda znate da sam se radovala Essence all about matt! High covering concealer, a moj je u nijansi 10. Iskreno, nemam nikakva očekivanja, nadajmo se da je dobar hehe.

Kupila sam si i Essence šiljarku i Ebelin blazinice, ali njih nisam slikala jer sam zaboravila na njih. Oni nisu toliko bitni hehe

I za kraj kupila sam si jedno Essence sjenilo iz I love nude kolekcije u nijansi 05my favorite tauping. Moram vam priznati da je ova nijansa stvarno woow. Baš mi je jako lijepa i stvarno je ona taupe nijansa koje nema baš u drogerijama. Mislim da bi ova nijansa mogla poslužiti i za konturiranje, ali nemojte me držati za riječ!

I to bi bilo to! Hoćete li si vi išta kupiti iz novog Essence asortimana?



CONVERSATION

7 Comments:

  1. Jako sladak new in :). I ja imam Essence olovčicu za obrve u istoj nijansi i baš sam zadovoljna njome, doduše, nisam ja ni previše zahtjevna korisnica što se toga tiče ;).

    ReplyDelete
  2. Zainteresirao me all about mat korektor,napisi koji post o njemu pa ako bude super kao i fiksator odmah cu se zaletiti i kupiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danas sam ga koristila i na prvu mi se čini stvarno super, nanijela sam ga ispod očiju i nije mi se uvukao u borice i prekrivanje je stvarno dobro :)
      Mogla bih napraviti neku recenziju :)

      Delete
  3. Napravi recenziju jer će sigurno zanimati cure/žene,nakon šta su svi ''poludjeli'' za tim fiksatorom sigurno će ih zanimati i korektor iz iste linije :) ako mu daš ''zeleno svijetlo'' past će shopping :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, evo za tebe ću ga recenzirati i bacit se u korištenje :P

      Delete
  4. Haha :P može,baš ti hvala :)) prava si :)

    ReplyDelete