NYX Black Label ruž u nijansi Tea in Afternoon

Danas vam donosim recenziju o jednom NYX proizvodu. Ovo je ujedno i moj prvi NYX proizvodi, razlog tome jest nedostupnost NYX kozmetike. Ako želite pročitati moje skromno mišljenje i moje dojmove o NYX Black Label ružu nastavite čitati.... 


Dobijete 4,2 g ruža i morate ga potrošiti u roku od 12 mjeseci. Sada, ako ne znate je li to mala ili velika količina, ja ću vam ga usporediti s Essence ruževima koji imaju 3,8 grama proizvoda, a Avon ruževi imaju 3,6 grama proizvoda. Sada vam se ovih 4,2 grama siguro čine puno hehe.  NYX proizvode možete kupiti na Diviana Cosmetics (klik). Cijena ruževa je 57 kuna.

Što kaže NYX? 
„Black Label Lipstick je visokopigmentirani kremasti ruž koji Vaše usne ostavlja baršunasto mekim i glatkim. Istovremeno pruža dugotrajnu i intenzivnu boju te usnama daje prelijepu i hidratantnu teksturu.“ 
Proizvod dolazi u plastičnoj, crnoj ambalaži koja na sebi ima čipkasti motiv, što naravno moj fotić nikako nije htio uslikati kako valja, ali stvarno je predivna ambalaža. I taj čipkasti motiv se više vidi uživo i tek se uživo može vidjeti koliko je sama ambalaža lijepa.Možda bi nekome smetalo što ambalža nije okrugla, ali meni je osobno ovako ljepša pa je to kod mene plus.  U donjem djelu ruža možete vidjeti i samu nijansu ruža, što je dobro ako posjedujete više ruževa pa ga u organizatoru samo preokrenete naopačke i ne morate otvarati ruž da saznate nijansu. Black Label ruževi su dostupani čak u  44 nijansa. Nijansa koju ja posjedujem je Tea in Afternoon. Riječ je o tamnoj mauve nijansi, koja u sebi ima dosta naglašeni ljubičasti podton. Mislim da je sama nijansa dosta posebna i meni ju je stvarno bilo teško opisati, (svi znamo da sam preloša u opisivanju nijansi haha). Što se tiče pigmentiranosti moram vam reći da je ruž stvarno pigmentiran, ovo je jedan od pigmentiranih ruževa u mojoj kolekciji. Mislim da biste bez problema mogli cijele usne prekriti s 1 slojom, ali ja uvijek nanosim 2 sloja jer znate, sigurno je sigurno.

Tekstura ruža je kremasta, ruž doslovno klizi po usnama. Ostavlja kremasti sjajni finiš i pritom ne isušuje usne, nasuprot rekla bih da ih hidratizira i njeguje. Ne ističe suhe dijelove, što možete vidjeti na slici gdje sam ga swatchala na usnama iako sam ja doslovno izmučila svoje usne koje su mi totalno suhe od vjetra koji je puhao u zadnjih par dana. Ruž ima određen miris koji me podsjeća na nešto slatko, ne znam što ali mogu reći da je ugodan.





Što se tiče postojanosti tu moram reći da sam stvarno zadovoljna s ovim ružem. Mislila sam da neće biti previše postojan jer je dosta kremast. Na meni je postojan 3-4 sati, a mislim da ga biste trebali popraviti tek nakon 4 sati nošenja, zbog toga je postojanost i više nego dobra hehe. Čitala sam da su ovi Black Label ruževi bolji od njihovih okruglih ruževa i da su više postojani, ali nemojte me držati za riječ jer ne posjedujem te okrugle ruževe, ali sam to htjela navesti jer su to više ljudi potvrdili. NYX ne testira svoje proizvode na životinjama. 



Sastav:
Swatchevi na ruci i usnama: 




*uživo ruž ima više ljubičasti podton pa je zbog toga mrvicu tamniji nego na slikama iznad

Mislim da su ruževi odlični, svakako ih preporučujem!



Jeste li isprobali NYX Black Label ruževe ili bilo koje NYX ruževe i kakvi su vaši dojmovi na iste?


*PR proizvod



                 FACEBOOK . INSTAGRAM  . BLOGLOVIN . TWITTER

CONVERSATION

8 Comments:

  1. Nijansa izgleda prekrasno i super ti stoji. Još kad sam na pakiranju vidila "Cruelty free", wishlist time, hell yes. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala ti <3
      Ja baš razmišljam da si naručim još koji komad, ali drugu nijansu koliko mi se ova sviđa :)

      Delete
  2. Oduševljena sam nijansom... Pun pogodak je! Hvala na recenziji, sutra idem po svoj primjerak! :)

    ReplyDelete
  3. Super pakiranje i super nijansa. :D

    ReplyDelete
  4. Nijansa mi je odlicna, bas mi se dopada. :D

    ReplyDelete