Mojih top 10 Essence proizvoda

Sigurna sam da svi znate o jednom jako povoljnom drogerijskom brendu od kojeg imate barem jedan (ako ne i više) proizvod, da riječ je o Essence. Još kada sam se krenula šminkati prvi brend kozmetike kojemu sam se preokrenula je bio baš taj. Inače Essence je namjenio većinu svoje kozmetike mladim curama koje se tek krenule u tu pustolovinu zvanom šminka.

Essence mi je definitivno jedan od dražih brendova koji imaju odlične proizvoda po niskim cijenama. Zbog svega gore navedenoga danas vam donosim mojih 10 omiljenih Essence proizvoda. Naravno da im svi proizvodi nisu odlični i da se tu nađe i pokoji fail proizvod, da ne bi sve bilo toliko bajno i sjajno, ali ako se prije nego što si kupite neki njihov proizvod informirate, pročitate pokoju recenziju moći ćete izbjeći takve proizvode. Sad ću vam pokazati tih 10 proizvoda koje ću poredati bez veze, tako da ne mislite da mi je onaj 1 najbolji, a 10 najgori ili obratno. I da, imajte na umu da je ovo samo moje mišljenje i da, ako se meni ovaj proizvod sviđa da to ne mora značiti da će se i vama sviđati. Također, neću pričati o točno određenoj nijansi proizvoda nego općenito o liniji njihovih proizvoda. Pa krenimo...

1. Rumenila
Njihova rumenila su odlična, cijena im se uvijek kreće oko 20-30 kuna. Na meni su postojana, pigmentirana (većina) i ne truse se jako. Imajte na umu da su na meni sva rumenila trajna, pa vam ne mogu reći koliko bi bila trajna na nekom tko ima npr. masnu ili mješovitu kožu. Svakako preporučujem njihova LE rumenila jer je izbor nijansi ljepši i luđi, a pakiranja su također drugačija, ali ako ste stvarno u potrazi za nekim rumenilo, ali se žurite i nigdje oko vas nema nikakve njihove LE kolekcije preporučila bih vam i njihova rumenila iz klasične linije.
2. Make me eyebrow gel mascara
Obožavam ovaj proizvod, neki ga vole, a nekima nije ništa posebno. Ako vas zanima više o ovom proizvodu svakako pročitajte recenziju (klik).
3. I love nude sjenila
Sjećate se starih Essence sjenila, onih nepostojanih, nepigmentiranih? Eh tih više nema. Essence je promijenio formulu sjenila i sada su dosta dobra. Meni se sviđaju ova iz I love nude kolekcije. Svakako ih pogledajte, to su vam ona pečena, mekana i pigmentirana koja su nažalost dostupna samo u 6 neutralnih nijansi po cijeni od 22 kune.
4. All about matt transparentni puder
Ovaj puder mi je supač. Bijeli i loose je (oprostite mi što se trenutno ne mogu sjetiti hrvatske riječi za usitnjeni puder haha, ako shvaćate). Koristim ga za fiksiranje područja ispod očiju i taj posao obavlja odlično! Stavljam ga poslije korektora i korektor mi zbog njega traje cijeli dan. Postoji i kompaktna verzija istog, koja je isto dobra za fiksiranje cijelog lica. Trenutno ga nemam kod sebe jer sam ga potrošila haha.
5. All about matt high covering conealer
O-dli-čan korektor! Ne znam zašto o njemu nitko ne priča. Koristim ga na dnevnoj bazi za prekrivanje podočnjaka i za tu svrhu mi je odličan. Definitivno jedan od najjeftinijih, ali i kvalitetnih korektora u drogeriji. Za cijenu od 17 kuna bolji korektor nećete pronaći. Samo me smeta što je proizvod pomalo vodenast pa ga držim naopačke da mi ne iscuri proizvod izvan tube. Više o ovom korektoru možete pročitati u mojoj recenziji (klik).
6. Stay all day 16h dugotrajni korektor
Također još jedan odličan korektor. Koristim ga s gore navedenim na dnevnoj bazi, ali ovaj koristim za posvjetljenje područja ispod očiju, koristim ga nakon gore spomenutog korektora. Cijena mu je 22 kune.
7. Sun club matt bronzing puder
Ovaj bronzer je ogroman! I ja sam mu došla do dna. Koristim ga kao bronzer od kad znam za sebe. Meni je odličan, možda malooo vuče na narančasto, ako pretjerate s njim. Cijena mu je 30 kuna i dostupan je u dvije nijanse, jedna je za plavuše, a druga za brinete.
8. Soo glow! Cream to powder highlighter
Ajme meni, ovo je najljepši i najbolji hajlajter ikada! OBOŽAVAM GA! O njemu sam pisala toliko često, iako nikada nisam napisala posebnu recenziju o ovom proizvodu svakako ga preporučujem. Ako nikada niste koristili hajlajtere, probajte ovoga! Lagano se blenda, možete ga nanijeti s prstima (tako ćete dobiti najprirodniji izgled) ili s kistom. Možete ga nanijeti malo ili puno u oba slučaja izgleda fenomenalno. Dostupan je u 2 nijanse. Cijena mu je 24 kune.
9. Olovke za usne
Mislim da su svi čuli o ovim olovkama. Jeftine, pigmentirane i dugotrajne olovke! Izbor nijansi je dosta dobar i imate njihove normalne (9kn) i longlasting olovke za usne (13kn). Ukratko cijela blogosfera ih hvali i to s razlogom! Ako još niste isprobali olovke za usne svakako isprobajte ove, što čekate?
10. Olovka za obrve
Meni je ova olovka odlična. Koristim ju na dnevnoj bazi, a svi znamo koliko se brzo olovke troše. Baš zbog toga ne namjeravam uložiti puno novaca u olovku za obrve. Cijena joj je 13 kuna. Na meni je postojana cijeli dan nakon što ju fiksiram, sigurno sam ju kupila već 5+ puta. Jedan od razlog zašto ju volim jest što je dostupna u nijansi koja meni odgovara. Meni je teško naći nijansu koja je namijenjena plavušama, takvih ima jako malo u drogerijama. Sve koje sam koristili su bile ili pretople ili pretamne, ali ova mi je taman. Nijansa je neutralna.
I za kraj bih rekla da si pogledajte i njihovu Lash Princess maskaru koju nisam još isprobala, ali namjeravam nakon što potrošim ove koje trenutno koristim. MNOGO ljudi ju obožava, svakako ju pogledajte, ako ste u potrazi za jeftinom maskarom, ali za svaki slučaj pročitajte neku recenziju o njoj da vidite bi li vam odgovarala.

I to je to! 
Koji su vaši omiljeni proizvodi od Essence-a?


                 FACEBOOK . INSTAGRAM  . BLOGLOVIN . TWITTER

CONVERSATION

15 Comments:

  1. Essence se u posljednje vrijeme popravlja! :D Oduvijek sam voljela njihove proizvode iz LE kolekcija, ali taj hajlajter i rumenila iz iste linije su me u potpunosti osvojila :) Čini mi se da su za olovkama svi ludi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da baš! Sjećam se kakvi su prije bili, a sada su sve bolji i bolji, a cijene su im iste :)
      Osobno preferiram LE kolekcije od njihovih standardnih proizvoda. Olovke su im odlične! :D

      Delete
  2. potpisujem gel za obrve, matirajući puder, olovke za usne, LE rumenila... ALI NE MOGU VJEROVATI DA NITI JEDNU MASKARU NISI SPOMENULA :D ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kraju sam napisala da je Lash Princess maskara valjda dobra (nisam ju isprobala) :P
      Probala sam samo njihove get big lashes i nisu mi odgovarale bile su premokre i postojanost im je bila preloša :(

      Delete
    2. nisam ni ja, moja HG maskara košta 10tak kn i nabavljam je u Trebinju hahaha... od Essenca je meni I <3 Extreme (jel se tako zove? ona roza, debela, s gumenom četkicom) bila mrak :)

      Delete
    3. Kak se zove maskara za samo 10 kuna? :O
      Da mislim da se tak zove, tu imam moja sestra i njoj je ta odlična :D

      Delete
  3. Rumenila su odlicna, slazem se, prelepe nijanse, bas mi se dopadaju. Ovaj gel za obrve mora da probam citala sam dosta pozitivnih komentara o njemu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago što se slažeš hehe :)
      A probaj ga, ako želiš, nije skup :D

      Delete
  4. sve sta valja: rumenila, make me brow maskara za obrve, longlasting crna olovka za oci, bronzer, neki lakovi, matt puder u kamenu i KISTOVI :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme da, kistovi :O
      Još ih koristim i na dnevnoj bazi hahah potpuno sam zaboravila na njih :(
      Trebala sam napisati post pod naslovom: "Mojih 20 omiljenih Essence proizvoda" haha i opet ne bih sve mogla staviti :P

      Delete
  5. I <3 Nude sjenila, rumenila, olovke za usne... :D A TEK LAKOVI, novi gel, savršeni su :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam samo par njihovih lakova koje još rijetko koristim, jer nisam nikakav stručnjak za mazanje noktiju haha

      Delete
  6. ja sam davno prestala kupovati njihova sjenila, zapravo većinu proizvoda jer su mi uvijek bili užasni. ali izgleda da ću sad morati malo uložiti u pokoji proizvod, da provjerim jesu li se stvarno popravili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su se stvarno JAKO popravili :)
      Svakako škicni neki od ovih proizvoda :)

      Delete
  7. Dobri su mi lakovi za nokte, i sjajila za usne, to sam probala i mogu pohvaliti!!!!!

    ReplyDelete