The Beauty Blogger Tag: Kako je nastao Candy Makeup Girl blog?



Bok, današnji post je onako opušten. Sigurno vas je većina već čula za ovaj TAG, znate ja odgovaram na pitanja i vi čitate moje odgovore haha. Prvooo! Mene nitko nije tagirao.To me nije  spriječilo da napravim ovaj tag. Većina blogera je napisala na kraju ovog taga nešto tipa: „Tagiram sve osobe koje još nisi napravile ovaj tag, ako takvih uopće ima.“ I ja si mislim i derem se u sebi, IMAA, JA, MENE NITKO NIJE TAGIRAL! Pa evo, da pročitate moje odgovore.

1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?
U bilo kojem slučaju ovo za mene nije nikakav posao. Ovo je hobi koji volim. Blog sam počela pisati jer sam htjela pobjeći od brutalne realnosti i podijeliti moju ljubav prema kozmetici s ljudima koji isto osjećaju. Htjela sam biti dio ove velike beauty zajednice. Moj blog je kreiran 13.8.2014. godine, ali sam pisala samo povremeno postove. Tek u 1. mjesecu ove godine odlučila sam pisati 2 puta na tjedan. Možemo reći da sam još uvijek beba  u bloganju hihi.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?
Iskreno, ja sam prvo gledala beauty gurue na YouTube i tek sam dosta poslije saznala za blogove, i prva osoba koju sam pratila je bila JlovesMac1 koja je radila beauty i fitness videe. Jedino sam tada pratila Šminkericu i Variolu koji su mi dali inspiraciju za moj blog, poslije sam još počela pratiti i Le Makeup Freak i AiryFairy koje i dalje pratim hehe.

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući pozitivne recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?
Stvarno ne znam, tko bi se toga mogao sjetiti. Hmmmm, mislim da je to bio onaj Balea gel za čišćenje lica (mislim na onaj u rozoj ambalaži) i na prvu mi je bio super, ali nakon svakodnevne uporabe mi je jako isušio lice.

4. Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga.
a) Upoznavanje novih osoba i sklapanje novih prijateljstva.
b) Pisati o nečemu što iskreno voliš i što voliš raditi.
c) Volim čitati komentare ispod svojih postova jer tada znam da me čitate i najljepše je dobiti komentar u kojemu netko kaže da mi je blog odličan ili slično jer znam da cijenite ovo što radim i da vam se sviđa.
d) Svaki dan nešto novo učim od drugih ljudi, a i od sebe.
e) Dijeljenje moja iskustva s drugim osoba i pričati s njima o nečemu što volim, jer iskreno u mojoj okolini većinu ljudi ne zanima toliko kozmetika koliko i mene.

5. Što si naučila od kada pišeš blog?
Naučila dosta toga, ali najviše sam naučila kako fotografirati slike. Mislim nisu mi sjajne i profesionalne, ali kakve su mi bile prije (grozneee) sada možemo reći da su dobre. Naučila sam kako dizajnirati i napraviti blog što nije toliko jednostavno koliko se čini. Mislim da je bitno i to što sam naučila komunicirati bolje s ljudima, jer iako nisam toliko sramežljiva osoba ponekad mi je teško komunicirati s ljudima.

6. Što se kod tebe promijenilo od kada pišeš blog?
Povećala se količina kozmetike koje imam i zbog toga se smanjila količina novca u mom džepu hahaha. Šala na stranu, povećala se moja ljubav prema kozmetici.

7. Imaš li neki savjet za sve one koji namjeravaju pisati beauty blog?
Uvijek budite svoji i pišite iz duše i jer to iskreno volite,a ne zbog besplatnih proizvoda. Mislim da se vidi kada bloger piše iz duše, a kada piše zbog materijalnih stvari. Nemojte previše spamati jer to mnogo ljudi živcira i da nemojte zaboraviti napraviti svoje profile na društvenim mrežama tako da vas čitatelji mogu pratiti.

Što se tiče tagiranja, neću nikog tagirati jer ne pratim tko je nominiran, a tko nije. Svakako vi koji niste napisali ovakav post, napišite ga i nemojte da vas spriječi to što vas nitko nije nominirao!


                 FACEBOOK . INSTAGRAM  . BLOGLOVIN . TWITTER

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment