Povoljno i kvalitetno #4 [Mixa, Essence, Catrice, Maybelline]

Evo nas na 3. danu od 7, znači ako niste znali od 29.6. do 5.7. svaki dan objavljujem novi blog post na ovom blogu, pa svakako dolazite na njega svaki dan i pratite postove. Danas vam pišem već četvrti post o proizvodima koji su pristupačni, ali i kvalitetni. Ako vas zanima koje proizvode možete pronaći u našim drogerijama vrlo povoljno, a pritom kvalitetno nastavite čitati...
Mixa optimal tolerance miceralna vodica za osjetljivu i kožu sklonu reakcijam
Odlučila sam se kupiti ovu miceralnu vodicu jer sam potrošila svoju Garnierovu koja mi je odgovarala, ali sam se odlučila i dalje isprobavati nove miceralne u nadi da će ova biti možda bolja od prethodne. Inače namjeravam recenzirati ovu miceralnu, ali mogu vam reći da je riječ o odličnoj miceralnoj. Po meni je bolja od Garnierove, ono što me je iznenadilo kod ove miceralne jest koliko dobro skida maskaru. Cijena joj je oko 40 kuna.

Mixa hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu sa 6% glycerina
Ovu kremu sam kupila zbog toga što su ju svi (posebno LMF) hvalili na svojim blogovima. Oduševljena sam njom, trenutno ju izmjenjujem s HiPP kremamom za lice kao hidratantnu kremu prije šminkanja. Dovoljno nahrani moje lice i lijepo ga priprema za podlogu. Rekla bih da je riječ o jednoj od boljih hidratantnih krema kod nas za cijenu od oko 40 kuna.
Essence eye blender kist
Riječ je o novoj verziji kistova. Hvala Bogu pa je Essence izbacio nove kistove koji su dio stalne kolekcije. Izgled kista mi je savršen, drška je drvena i čvrsta. Dlake su od tvrđih sintetičkih vlakana. Kist je poprilično velik, tako da ako netko ima jako male kapke, bojim se da će ovaj kist bit za njih prevelik. Jako dobro blenda sjenila, nakon što se izvježbate s njim bit će vam stvarno lagano blendati sjenila s njim i svaki puta kada budete radili neki eye look posezat ćete za ovim kistom. Imate moje tople preporuke! Cijena mu je samo 13 kuna.

Maybelline New York COLORdrama intense velvet lip pencil – 630 Nude Perfection
Već sam pričala o ovom proizvodu na mom blogu. Odlične jumbo olovke za usne. Cijena im je 20 kuna. Dolaze u 6 različitih nijansi. Ova nijansa mi najbolje odgovara, bar tako mislim. Savršena nude nijansa sa smeđim podtonom, nosim ju skoro svaki dan već par dana. Iznimno je ugodna za nositi, pigmentacija je odlična. Trajnost je prosječna. Mogu se nositi samostalno ili ispod ruža, ja ju nosim samostalno jer je riječ o kremastom proizvodu. E da, miris im je isto odličan!
Essence Lash Princess volume maskara
Svi znamo da je ova maskara hvaljena na mnogim blogovima i kada je izašla svi su poludjeli za njom. Sigurno se mnogo vas niti ne čudi što sam ju ovdje svrstala. Cijena joj je 29 kuna. Za tu cijenu je odlična! Stvarno dobra maskara, lijepo trepavicama da volumena i drži ih uvijene. Ono što mi se sviđa kod ove maskare jest to što se ne trusi, jer ne podnosim takve maskare koje nakon par sati nošenja izgledam kao panda.

Catrice Prime and Fine baza za sjenila
 Transparentna je i treba vam malo proizvoda. Drži sjenila dok god ih ne skinem bez ikakvih problema i pojačava im intenzitet. Dosta solidna baza kod nas u drogerijama, za cijenu od oko 30 kuna je odlična. Osobno mi je bolja i od Essence i od Avon baze.
Znate li koji povoljni, ali pritom kvalitetni proizvod? Pišite mi u komentarima!


                 FACEBOOK . INSTAGRAM  . BLOGLOVIN . TWITTER

CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment