FOTD #5 Rose Fall

Makeup look za jesen!
Hej, mili moj! Danas sam za vas pripremila jedan FOTD post. Zadnji put sam ovakvu vrstu postova napravila u četvrtom mjesecu.

Razlog zašto neko vrijeme nisam radila ovu vrstu postova je jednostavan, slike su mi ispadale grozne. Nemojte misliti da nisam pokušala, dogodilo mi se da se šminkam stvarno dugo i da to izgleda odlično i onda se želim naslikati i slike su koma. Da se kužimo, ni u ovom postu slike nisu najbolje, ali s ovim fotićem koji koristim izvukla sam najbolje slike koje sam mogla. Ono što mi se ne sviđa kod ovakvih slika jest koliko fotić nekako izblijedi boje, pa to svakako imajte na umu.
Makeup look za jesen!
Neki dan sam išla pregledati svoje palete da vidim što nisam koristila i naišla sam na MUR Iconic 3 paletu. Joj, skroz sam bila zaboravila na tu paletu. Idem ju swatchati i prisjetim se koliko su ove nijanse predivne i kako je ova paleta lijepa. I tako, odlučim se našminkati i bam, nastane ovaj look. Rekla bih da je za jesen, ali sjenila su većinom neka roskasta. Jao, kako je ova olovka za usne odlična, prava šteta što se ne sjećam gdje sam ju kupila. Meni se ovaj look baš sviđa i stvarno je jednostavan. Na očima sam koristila samo 4 sjenila. Prvo sam stavila svjetlije roskasto sjenilo koja sam stavila u pregib kapka kao prijelazno sjenilo, nakon toga sam dodala slično roskasto, ali samo tamnije sjenilo u pregib kapka (ali ne cijeli dio nego samo vanjski). Onda sam odlučila uzeti tamnu ljubičastu nijansu u vanjski kut oka i preko cijelog kapka smećkastu nijansu. Na donji kapak sam stavila prijelaznu roskastu nijansu i tamnu ljubičastu. Hajdemo pričati o tome kako mi se maskara osušila, a novu nisam kupila pa mi na slikama trepavice izgledaju ultra malo i nikakvo. Sad uživajte u slikama.


Makeup look za jesen!

Makeup look za jesen!

Makeup look za jesen!
POPIS KORIŠTENIH PROIZVODA:

LICE:
Catrice Photo Finish tekući puder – 020 Rosy Beige pomiješan s Makeup Revolution The One Foundation u bijeloj nijansi (RECENZIJA)
Freedom Pro Conceal & Correct paleta korektora – Light/Medium (RECENZIJA)
BH Cosmetics Contour & Blush paleta (RECENZIJA) – koristila sam bijeli puder da fiksiram tekući puder i korektor
Makeup Revolution Bronzer – Medium Matte
Essence I <3 Nude sjenilo – 05 my favorite tauping – koristila sam ga za konturiranje (o njemu sam pisala OVDJE)
Flormar Blush-On rumenilo – Rosewood – prava jesenska nijansa rumenila koja bi lijepo izgledala na svima
Essence Soo Glow! Hajlajter - 10 Look on the bright side

OČI:
Avon baza za sjenila
NYX Jumbo olovka za oči – Milk
Makeup Revolution Iconic 3 paleta
Essence Lash Princess maskara

OBRVE:
Essence olovka za obrve – Blonde
NYX gel za obrve – Blomde
Essence Make me brow gel maskara -01 blondy brows (RECENZIJA)

USNE:
Avon balzam za usne
Mulensa olovka za usne – 14

Sviđa li vam se ovaj look, biste li ga vi nosili?



                 FACEBOOK . INSTAGRAM  . BLOGLOVIN . TWITTER

CONVERSATION

8 Comments: