Essence tekući iluminator LE midnight Masquerade

Essence tekući iluminator LE midnight Masquerade - recenzija
Pozdrav, ekipo! Danas sam za vas pripremila kratku recenziju jednog Essence proizvoda, ali prije nego što počnem pričati o njemu podsjećam vas na moj zadnji blog post u kojemu sam vam pokazala što sam kupila u periodu od mjesec dana i njega možete pročitati OVDJE.
Essence tekući iluminator LE midnight Masquerade - recenzija
Sad, današnja recenzija jest o Essence tekućem iluminatoru iz limitirane kolekcije midnight Masquerade. Iluminator dolazi u pakiranju od 15 ml i možete ga kupiti u bilo kojoj prodavaonici koja drži Essence kozmetiku za 19,90 kuna.  Proizvod je dostupan u jednoj nijansi i ime nijanse je 01 Sitting, Waiting, Witching. Sad, s obzirom na to da je riječ o limitiranoj kolekciji ne znam koliko još ovakvih iluminatora možete nabaviti. Bila sam u svom Mulleru i tamo je bio rasprodan, dok sam ga uspjela vidjeti u jednom dm-u i Bipi. Rok trajanja mu je 12 mjeseci od otvaranja. Proizvod dolazi u svijetlo rozoj ambalaži sa crnim čepom. Ambalaža je na principu istiskivanja proizvoda što mi se iskreno ne sviđa jer se na kraju sav proizvod istisne na čep pa se čep zaprlja. Okej, ne znam objasniti haha. 
Essence tekući iluminator LE midnight Masquerade - recenzija
Što se tiče iluminatora on je svijetlo roskaste boje, koja je stvarno predivna. To vam govori osoba koja ne voli roze hajlajtere. Ilumintor možete koristiti kao hajlajter ili ga miksati s tekućim puderom tako da dobijete taj prirodan glow haha. Iluminator nije onako šljokičast nego ima sitan gliter koji izgleda predivno i prirodno. Pigmentacija mu je super, ali se vrlo lagano izblenda pa na kraju dobijete suptilan finiš. Nakon što ga izblendate odmah se osuši i ne mrda. Trajnost mu je okej, nakon nekih 4 sata nestaje s lica. Ako želite jaču pigmentaciju i onaj jaki hajlajter možete prvo nanijeti ovaj tekući iluminator i fiksirati ga s hajlajterom koji je u kamenu i onda ćete dobiti BOOM IN YOUR FACE efekt, your welcome. Inače ako tražite neki prirodni glow, onda vam više preporučujem tekuće iluminatore od hajlajtera u kamenu.
Essence tekući iluminator LE midnight Masquerade - recenzija
Da zaključim, riječ o dobrom proizvodu koji obavlja svoj posao odlično. Za 20 kuna ne možete pogriješiti s ovim iluminatorom. Ako bih ga morala usporediti s Aura tekućim iluminatorom rekla bih da je Aurin ipak dota pigmentiraniji i da im je trajnost slična. Aurin košta oko 40 kuna dok je Essence samo 20 kuna. Toliko od mene za danas, nadam se da ćete uživati u ostatku dana.


Jeste li isprobali koji proizvod iz te kolekcije?

CONVERSATION

4 Comments: