Najčitaniji postovi u 2016. godini!

Najčitaniji postovi u 2016. godini!
Vrijeme je za post na kraju godine u kojemu vam dajem do znanja koji su blog postovi vama bili najzanimljiviji tj. koje ste najviše čitali. Pa da ne gubimo vrijeme, krenimo!

Najčitaniji postovi u 2016. godini!
5. mjesto zauzeo je nedavni new in post u kojemu sam pisala o najnovijim stvarčicama koje sam si kupila. Ime posta je 'Nove stvarčice #14...' (KLIK).
Najčitaniji postovi u 2016. godini!
4. mjesto je zauzeo post 'Moji favoriti: Veljača 2016.' U kojemu su se pronašli neki odlični proizvodi. Svakako čekirajte post klikom OVDJE.
Najčitaniji postovi u 2016. godini!
Na 3. mjestu se našao post u kojemu swatcham sve MAKEUP REVOLUTION čokoladne palete sjenila. To je bio jedan od najdužih postova koja sam ikada objavila, jer je prepun slika. Ako vas zanima (a trebao bi vas zanimati haha) kliknite OVDJE.
Najčitaniji postovi u 2016. godini!
2. mjesto je zauzeo post u kojemu sam napisala kratke recenzije Aura proizvoda u kojemu su se pronašli tekući ruževi, iluminator i kistovi za blendanje. Ako vas zanima post kliknite OVDJE.
Najčitaniji postovi u 2016. godini!
I najviše pogleda u ovoj godine je zaslužio post pod nazivom 'Lip of the week [Aure tekući ruž i Essence olovka za usne]' Ovaj post mi je posebno drag i moram priznati da je zaslužio 1. mjesto. Njega svakako pogledajte klikom OVDJE.

Hvala svima koji su me počeli pratiti u 2016. godini. Meni je ta godina posebno draga jer mi je blog, tako reći, eksplodirao i mnogo ljudi me počelo čitati! Hvala svima koji su me počeli čitati u ovoj godini!
Koji se vama post najviše svidio u prošloj godini?


CONVERSATION

1 Comments:

  1. ooodlično! idem pogledati sve ove postiće saaad s obzirom na to da sam novija čitateljica tvog bloga :D

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete