Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]

Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
Pozdrav, djevojke! Ne mogu vjerovati, ali evo još jednog new in posta. Znate bili su praznici, Božić i još je bio moj rođendan pa se trebalo malo stvari kupiti haha #samoopravdanja. Ako vas zanima moj zadnji post na blogu kliknite OVDJE,a zadnji new in je OVDJE. Pa da ne duljim, krenimo!

Mislim da već i ptice na granama znaju da sam vrsta osobe koju zanima većinom dekorativa, iako koristim i kupujem potrebnu preparativu. Tako da je ovaj post većinom pun šminke #sorrynotsorry. 
Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
Iz Catrice su neke proizvode povlačili iz prodaje, pa sam tako uspjela uloviti ovaj Nude Illusion tekući puder i ove dvije palete rumenila, svaki proizvod za 16,90 kuna. 
Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
Bila sam u Zagrebu i tamo sam svratila u Danijel Cosmetics (u ostatku posta pišem DC) gdje sam si htjela kupiti stvarno hrpu stvari, na moju žalost većina ih je bila rasprodana. Imali su akciju od 50% popusta na sav NYX asortiman pa sam si tamo uspjela kupiti bijeli tekući tuš, 2 olovke za oči i jedno rumenilo koje se nalazi na slici ispod.
Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
Od sestre sam za Božić dobila ova dva Intervion mini beauty blendera, koja još nisam isprobala. S eBaya mi je došlo Imagic rumenilo, možete ga kupiti OVDJE. Meni je ovo rumenilo odlično, ambalaža je ista kao i MAC rumenilo! Da napišem recenziju o njemu? Na slici se nalazi i NYX rumenilo u Deep Plum. 
Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
U DC sam si kupila i ovaj Ardell Lash Starter Kit koji ima individualne trepavice te kao trajno lijepilo i odstranjivač lijepila + pinceta. Jedva čekam isprobati ovaj set, ali malo me frka jer je riječ o trajnom ljepilu haha. U Mulleru u Zagrebu sam si kupila i Catrice lijepilo za umjetne trepavice jer sam potrošila svoje DUO, a u DC ga više nisu imali. 
Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
Neki dan je u Bipi ili dm-u (nisam sigurna gdje haha) bila akcija 1+1 gratis za sve Garnier micelarne otopine. Pa sam tako kupila taj set sa sestrom, pa svako jednu uzela. Isprobala sam ju, i ne znam haha. Posao odstranjivanja šminke obavlja stvarno odlično, ali mi je malo čudan osjećaj i sloj ulja (ili čega već) koji ostavlja na koži. Na eBayu sam si kupila Technic Mega Sultry 2 paletu koju sam platila nekih 3 dolara haha. Evo link proizvoda: KLIK. Napravila sam jedan makeup look koristeći samo tu paletu, možete ga vidjeti OVDJE.
Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
Na eBayu sam si morala kupiti i neke umjetne trepavice. Nakon što mi je stigao prvi set, morala sam ih naručiti još jer su mi stvarno odlične. Evo LINK za prve i LINK za druge. Oba para su mi odlična, ali ove koje su više dramatične su mi ipak draže haha.
Nove stvarčice #15 [eBay šminka, umjetne trepavice...]
I za kraj, hajlajteri! #hajlajtermanija Uh, u Mulleru u Zagrebu sam si kupila slavni Sleek Solstice paletu  koju sam platila samo 110 kuna haha. Slike su spremne, samo trebam  natipkati recenziju o njoj. :) Ova ostala dva hajlajtera koja možete vidjeti na slici sam kupila na eBayu, oni su Imagic haljateri koji su dupovi poznati ABH hajlajtera. Možete ih kupiti OVDJE. Možda napišem recenziju istih, jer su oni stvarno ODLIČNI i ambalaža im je isto super. 

Došli smo do kraja posta. Sad mene zanima, što ste si vi kupili? Napišite mi u komentare, ako želite recenziju o određenom proizvodu! 


CONVERSATION

6 Comments:

  1. Najs, najs ;) Ja imam tu Sleek paletu highlightera (zapravo ih imam tri :D) i odlična mi je, iako mi se Cleopatra's kiss više sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ipak više preferiram hajlajtere u kamenu od od onih kremastih, a ova paleta ima samo 1 ukremasti dok ova Cleopatrina ima 2 pa sam zbog toga ovu kupila. Inače možda kupim i tu Cleopatrinu haha

      Delete
  2. Stvari su prepreodlične, užasno sam ljubomorna. Također nisam znala da u DC ima nyx, dugo nisam bila, pa valjda zato nisam primjetila. Kupila sam dosta stvari ali u planu imam samo još 3, dok me ne pukle još neka inspiracija te počnem trošiti novac na gluposti.

    Postavljanje pitanja za Q&A:
    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Točno znam kako ti je, ja sve potrošim na šminku i onda nemam niti za hranu novce :P

      Delete
  3. Kao ljubitelj preparative vise sam se oko toga istrosila. Od dekorative sam samo kupila na snizenju Catrise artist paletu rumenila.

    ReplyDelete
  4. Super post,izvrsne stvari
    Svrati i uzvrati komentar,da znam da je vrijedilo doci na ovaj blog

    ReplyDelete