Nove stvarčice #17 [Essence, Freedom, Makeup Revolution...]



New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Pozdrav drage čitateljice i čitatelji, nakon ohoho vremena! :D Ova godina definitivno nije bila godina mog bloga, proslavili smo 3 godine od kreiranja bloga, ali tada nisam bila aktivna pa mi je to samo neki broj koji više obilježava moju neaktivnost nego aktivnost na blogu haha. Beauty blogove sam u potpunosti prestala čitati, sram me bilo. Zbog toga sam i zaboravila na blog, doslovno u jednom momentu me je netko pitao zašto više ne pišem i onda sam se sama zapitala isto pitanje. I mjesec dana kasnije, evo mene opet ovdje. Ne smatram da je loše što nisam pisala nekih 7 mjeseci (s povremenim postom svaki mjesec) jer blog je postao mjesto na koje sada svratim rjeđe, onda kad baš imam veliku želju i inspiraciju nešto napisati. Ipak, trenutno sam zadovoljnija što nisam pisala u tom razdoblju, jer to ne bi bilo onako pravo iz duše, nego više reda radi. Na Instagramu (klik) sam vrlo aktivna, a od nedavno sam počela koristiti i svoj Facebook Page (klik) te me to polako dovelo do bloga koji mi je u jednom momentu počeo faliti.
Zadnji new in post samo objavila prije skoro 4 mjeseca i u tom periodu se nakupilo stvarno mnogo makeup stvarčica iliti dekorativa. Zato sam odlučila sve stvari podijeliti na dva new in posta, jedan u kojemu ću pokazati sve što sam kupila vlastitim novcem, a jedan (onaj veći hihi) u kojemu ću pokazati sve što sam dobila od brendova. Napominjem da nisam slikala sve stvari koje sam si kupila, jer se iskreno više ni ne sjećam koje su stvari kupljene prije 4 mjeseca, a koje ne.

Post će sam po sebi biti vrlo dugačak jer sadrži 14 fotografija i preko 50+ proizvoda, tako da neću duljiti i samo ću ukratko napisati o kojim se sve proizvodima radi. Vas pozivam da mi ispod u komentarima napišete koji su vam proizvodi najzanimljiviji i za koje proizvode biste voljeli da napišem recenziju. ;)
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Essence je izbacio nove proizvode, pa su time i neki proizvodi morali izaći iz asortimana. Naravno da sam to iskoristila i kupila si sve ove stvarčice sa slike. Jedini proizvodi koji su mi se stvarno dojmili su ovaj mat mat ruž u 01, rumenilo i ovaj odlični tekući tuš za oči. Ostatak stvari je dobre kvalitete, ali opet ništa posebno. Jedini proizvod koji mi se nekako nije toliko sviđao je ovaj hajlajter paleta, čiji hajlajteri su jednostavno previše praškasti i previše suptilni za moj ukus.
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Također sam si uzela i ove male Essence palete. Više mi se sviđa ova plava koja ima shimmer bronzer i jedan odličan hajlajter!
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Bila sam u Njemačkoj za vrijeme Oktoberfesta pa sam usput svratila u Kiko Milano dućan i ovo su sve stvari koje sam si tamo kupila. Lakovi mi se ne sviđaju jer previše kratko traju na noktima, a ove dvije nijanse sjenila su odlične kao hajlajter za svijetlu put. NYX HD korektor sam kupila u njihovom DM-u. Njihovi DM-i i Mulleri su sasvim drugačiji od naših, njihovi su mnogo veći i imaju ogroman izbor. Posebno mi se sviđa što oni imaju velika NYX stalak u njima, mislim da je dugačak 2 metra.
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Sad prelazimo na sve stvari koje sam si kupila online. Na Pink Pandi sam napravila malu narudžbu u kojoj sam uzela novu Makeup Revolution 35 Amplified paletu koja ima većinom ljubičaste nijanse u sebi. Bitno je napomenuti da ova paleta sadrži novu formulu sjenila koja nemaju talc u sebi! Usput sam si uzela i ovu MUR Coller Corrector paletu i Renaissance ruž.
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Na eBayu sam si kupila ovu predivnu Focallure paletu s 18 sjenila u nijansi 02. Prekrasna paleta i kvaliteta je i više nego odlična, kupila sam ju OVDJE. Razmišljam da napišem recenziju o njoj, ali javiti mi što vi mislite o tome. Uzela sam si još i Niceface tekuće mat ruževe u nijansama 23 i 19, možete ih pronaći OVDJE. Nisam ih još isprobala na usnama, nego sam ih samo swatchala na ruci, ali nijanse su predivne i taman za jesen!
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Naručila sam si i  dvije male Popfeel paletice od kojih je u jednoj jedno sjenilo došlo strgano, ali sam uspjela dobiti refund čak za oboje palete. Nabavila sam ih OVDJE i kvaliteta im je okej. Pigmentacija je čak i dobra, ali za 2 dolara nemojte imati velika očekivanja. Ono što me je iznenadilo jest to što su sastojci stvarno dobri, nema parabena u sebi ili ničeg sličnog. Ali ima talc. Tu je također Tony Moly olovka za obrve koja je nažalost krive nijanse.
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Također sam na eBayu kupila ove dvije prekrasne Imagic gliter palete za samo 7 dolara. Kvaliteta im je super i ako koristite NYX glitter glue ispod njih onda će vam držati cijeli dan na očima. Možete ih pronaći OVDJE. Imagic mi je jedan od dražih eBay brendova te od njih posjedujem i tekuće mat ruževe o kojima sam napisala recenziju (KLIK). Javite mi, ako želite detaljniju recenziju.

New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Zadnje stvari koju sam na eBayu kupila su ove dvije magnetne palete. Oboje su prekrasne i teško mi je reći koja mi je draža, ova bijela je skuplja za 3 dolara, ali je i veća i također u njoj imate ogledalo. Oboje su odlične kvalitete. Bijelu možete kupiti OVDJE, a mermaid OVDJE.
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Također sam si kupila par Makeup Geek sjenila koja sam stavila u bijelu paletu, dok sam u ovu mermaid paletu stavila svoje Freedom refile koje sam kupila s Tam Beauty stranice. Strašno mi se sviđaju i MUG sjenila, ali i Freedom mono sjenila.

Kad smo kod toga, pala je i ogromna Tam Beauty narudžba samo zbog jedne palete koja je košta tada nekih 5 dolara. Riječ je o prekrasnoj Freedom  Rock & Roll paleti sjenila. Moram priznati da su mi Freedom sjenila ipak draža od Makeup Revolution sjenila, iako je riječ o sestrinskim brendovima.

New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
S iste stranice sam još uzela Freedom Clubbed to Death paletu sjenila koja ima prekrasne neon nijanse, čak sam ju već isprobala i kreirala makeup look koristeći isključivo nju, look možete pogledati OVDJE.

New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Već dugo gledam Freedom Pro Artist Pad u 'Extreme Vice (animal)' paletu sjenila koja mi nije potrebna, ali sjenila su toliko prekrasna da joj nisam mogla odoljeti. Također je ta paleta i dalje na Tam Beauty stranici snižena čak 50%. Kupila sam još i MUR matte lip kit koje se sastoji od olovke i tekućeg mat ruža. Uzela sam nijansu 'Echelon' koji je njihov najprodavaniji proizvod za usne. Želite li recenziju o ovom setu? Još sam uzela i MUR sjajilo u nijansi Libra koje sam swatchala na svom Instagramu (KLIK).
New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl

Zadnja, a meni najdraža stvar koju sam si kupila s Tam Beauty stranice je Makeup Revolution x Soph paleta sjenila. Paleta ima fenomenalan raspon nijansi, a Sophie mi je jedna od najdražih YouTuberica tako da sam bila presretna kada sam saznala za ovu paletu. Svakako ću napisati recenziju o ovoj paleti, htjeli vi to ili ne haha. :P

New in Freedom, Makeup Revolution, Nabla, Makeup Geek - Candy Makeup Girl
Posljednje stvari koje sam si kupila općenito su mi i najdraže. Riječ je o paletu rumenila (KLIK) i paleti hajlajtera (KLIK) koje sam naručila sa AliExpressa od meni najdražeg brenda TZ Cosmetix. Mislim da to govori mnogo, ako je meni ovo najdraži brend. O ovom brendu nitko ne govori i toliko je underrated da me boli duša zbog toga. Proizvodi dolaze toliko odlično zapakirani i pakiranje samog proizvoda je prekrasno. Da ne govorim o samoj kvaliteti i količini proizvoda koju dobijete. Što kažete na recenziju, da/ne? Let me know!


Jeste li isprobale neki od ovih proizvoda?
Za koji/e proizvod/e želite čitati dojmove i recenzije?


CONVERSATION

0 Comments:

Post a Comment