ColourPop x Bretman Rock Lit paleta sjenila



Lijep pozdrav! Znam da se nismo dugo čitali, ali sam odlučila ponovno objavljivati jer mi je blog falio. Danas vam donosim recenziju ove ColourPop x Bretman Rock Lit palete sjenila. Ako vas zanima je li vrijedna kupovine, svakako nastavite čitati.
Ovaj post je dostupan na drugom jeziku: English  

Prije nego što krenem, želim reći da sam paletu dobila besplatno, ali da nisam trebala napisati ovu recenziju nego ju pišem dobrovoljno jer mi se paleta stvarno svidjela, svi moji dojmovi su kao i uvijek potpuno iskreni.
Dostupna tek dva mjeseca, ova paleta je postala doslovno hit na YouTube i Instagram sceni. Razlog za to može biti je riječ o paleti koja se pretežno sastoji od topliji nijansa koje su vrlo popularne. Riječ je o limitiranoj paleti koja je dostupna na ColourPop stranici za 12 dolara (KLIK na stranicu). Paleta dolazi u kartonskom pakiranju na čijoj naslovnoj stranici se nalazi Bretman Rock s kojim je i ova kolekcija kreirana. Dobijete 8,8 grama proizvod i 8 sjenila (1.1 grama po sjenilu) od kojih je riječ o 3 shimmer i 3 mat sjenila



Pakiranje je prekrasno zlatno na kojemu velikim glitterastim slovima piše “Lit”, izgleda baš fensi. Paleta se zatvara onim magnetom kao i kod Z paleta što je veliki plus. Sastojke sjenila možete pronaći na njihovoj stranici, neću ih navesti ovdje jer se sastojci za svako sjenilo razlikuju. Paleta je napravljena u SAD-u što je uvijek plus i mala je pa je zbog toga vrlo praktična za putovanja.
Što se tiče sjenila, paleta se sastoji od pretežito toplih nijansi. Ono što karakterizira ovu paletu jest to što se sjenila mogu koristiti suho, ali se i mogu smočiti pa se i tako mogu koristiti. Tu se misli da se može prije nanošenja smočiti kist s kojim želite nanijeti proizvod. Probala sam oba način i zadovoljna sam rezultatom.

SWATCHEVI:

Paleta dolazi bez ogledala, što meni ne predstavlja toliki problem jer je ipak cijena vrlo pristupačna. Što se tiče kvalitete sjenila, ona su me oduševila. Prije ove palete sam dobila njihovu Mar paletu koja mi se također svidjela, ali ipak smatram da je ova za nijansu bolja. Sjenila su postojana i dovoljno pigmentirana, točno su zlatna sredina. Jedina zamjerka bi bila što se sjenila dosta truse, ali posjedujem ABH palete čija sjenila se isto truse…

Ako ste u potrazi za toplom paletom koja je dovoljno kvalitetna i pristupačna preporučila bih vam ovu. Znam da ColourPop nije toliko zastupljen kod nas je je dosta teško nabaviti njihove proizvode zbog straha od carine, ali do sada su me svi njihovi proizvodi oduševili.
Ako ćete ikada naručivati s ColourPop stranice možete iskoristiti moj kupon kod 'CANDY5' za 5 dolara popusta (nije affiliate kod).

Jeste li zainteresirani za kupovinom ove palete?
*PR proizvod

CONVERSATION

4 Comments:

  1. Paletica je preslatka, nisam narucivala sa ovog sajt, ali sto da ne.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nijanse su totalno po mom ukusu, a čini se da im je i pigmentacija odlična :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svida, meni su nijanse super za neutralan neki look :D

      Delete