ColourPop Strawberry kolekcija


Pozdrav ekipo! Danas ću Vam ukratko predstaviti novu ColourPop Strawberry kolekciju. Riječ je o kolekciji koja je inspirirana jagodama. Da odmah kažem da sam ju ja dobila u PR-u (zbog svog Instagrama, čekirajte me tamo i zapratite me klikom na link OVDJE). Kad smo kod toga, trenutno imam darivanje na Instagramu tako da i njega usput pogledajte i sudjelujte. Dobro, sada idem off topic.
Da se vratim na kolekciju. U kolekciji dobijete 9 proizvoda, različitog cjenovnog ranga. U kolekciji se nalazi: 1 paleta sjenila, 1 set kremastog highlightera i rumenila, 2 praškasta rumenila, 2 Jelly Much sjenila, 1 Skin care set za lice i na posljetku, 2 sjajila za usne. Odmah da kažem da nisam isprobala sve proizvode, jer sam i sama kolekciju dobila jučer tako da su ovo više prvi dojmovi. Ali kako sam već par mjeseci na ColourPop PR listi, isprobala sam dosta njihovih proizvoda. Najviše bih preporučila njihove palete sjenila koje su dosta povoljne.
Dobro nisu Makeup Revolution povoljne, ali bih isto rekla da su mi ColourPop sjenila draža od MUR sjenila, kvalitetnija su. Ova paleta košta 12 dolara i dobijete 9 sjenila, praktične je veličine. Već sam prije napisala recenziju za jednu od ColourPop paleta (KLIK).
Krenimo dalje, ova Jelly Much sjenila su kao neka kremasta sjenila koja koštaju 8 dolara, u kolekciji se dobiju dvije nijanse. Narančasta i crvena, pigmentacija im je okej. Iskreno pogledano mogla bi i bolja biti, ali zato ih uvijek možete nadograditi i barem su postojana.

Set kremastog rumenila i highlightera je 14 dolara i čini se kao dosta dobra investicija ako volite kremaste proizvode.
Skincare set je 24 dolara i njega nisam slikala. U setu se dobije jedan lip scrub (piling za usne), mlijeko za lice i ulje za lice. Također nisam još isprobala.
Što se tiče praškastih rumenila, 8 dolara je svako i u kolekciju su dostupne dvije nijanse. Obje nijanse su hot pink i jedna nijansa je za mrvicu tamnija od druge. Tako da vam nikako nisu potrebne obje nijanse, jedna je dovoljna. Što se tiče teksture, ne znam jer ih nisam još isprobala.
I za kraj su ostala sjajila, njihova sjajila su mi inače odlična. U setu se nalaze 2 nijanse, svako sjajilo je samo 7 dolara. Jednu nijansu sam nosila već na usnama i predivna je nude. Njihova sjajila su dosta dobra, nisu nimalo ljepljiva. Što se tiče njihove postojanosti ona je kao i kod svih ostalih sjajila koje sam do sada probala (high end i drogerijskih), slabo postojana (2 sata max).
Da sumiram svoje prve dojmove o kolekciji, pakiranje i sama ideja cijele kolekcije je odlična. Ambalaža je preslatka, najviše bih preporučila paletu sjenila. Ukupna vrijednost seta je 96 dolara i, ako želite naručiti bilo što s ColourPop stranice možete iskoristiti moj kod '5sanja' za 5 dolara popusta prilikom prve kupovine (nije affiliate, tj. ne dobivam nikakve novce za to).  



Hoćete li isprobati koji proizvod iz ove kolekcije?  

  FACEBOOK . INSTAGRAM . YOUTUBE . BLOGLOVIN . TWITTER



CONVERSATION

2 Comments:

  1. Kako su im pakovanja preslatka 😍😍

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Bok Htjela bih kupiti proizvode od Kiko cosmetics? Ali nszalost nigdje nemogu naci da ih ima kupiti u Hrvatskoj,pa me zanima gdje ih mogu naruciti?

    ReplyDelete